Jom Chat !

Selamat Datang Ke Blog Info Handphone...

Khamis, 11 April 2013

Samsung Galaxy Tab 7.7, P6800

                                            

Galaxy Tab 7.7 ialah tablet pertama yang teknologi paparan Super AMOLED Plus menggabungkan Samsung, menyampaikan warna-warna kontras tinggi yang pintar dan satu cantik, rangup pengalamanmelihat. Paparan Super AMOLED Plus membenarkan satu julat yanglebih besar warna-warna dengan pemisahan lebih besar antaralampu-lampu dan darks, membuat imej amat jelas.

Galaxy Tab 7.7 ciri HSPA+ 21 rangkaian Mbps kerana lebih cepatmuat naik dan muat turun. Ia juga menyokong Wi-Fi Channel Bonding, mengikat dua terusan ke dalam satu bagi meningkatkanhubungan jaringan dan pemindahan data di sehingga dua kalikelajuan.

Peranti dikuasakan oleh GHz 1.4 pemproses permohonan teras dual kerana cepat pemuatan jaringan, penugasan berbilang tidak berkelim dan multimedia hebat.

Terima kasih kepada satu 5,100 bateri mAh menyediakan sehingga10 jam masa video main semula[1], Galaxy Tab 7.7 tidakmengorbankan hayat bateri kerana reka bentuk nipis ultranya.

Galaxy Tab 7.7 dikuasakan oleh Android™ 3.2 Honeycomb, Android 3.2 telah dioptimumkan kerana tablet 7 inci dengan mod zumkeserasian baru. Ini mengoptimumkan permohonan-permohonanyang tidak direka bentuk menjalankan di saiz-saiz layar yang lebih besar, jadi mereka menyesuaikan di keseluruhan skrin itu tanpaherotan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan