Jom Chat !

Selamat Datang Ke Blog Info Handphone...

Jumaat, 22 November 2013

Nokia Lumia 625


WALAUPUN nama Nokia tidak sehebat Samsung kini tetapi, Nokia terus berusaha memenuhi keperluan pelanggan dengan melancarkan Nokia Lumia 625, telefon pintar 4G bagi memberikan pengalaman baru.

Lumia 625 memberikan hiburan dengan kelajuan tinggi kepada pelanggan dengan skrin yang luas 4.7 inci dengan skrin LCD super- sensitif skrin serta akses kepada Internet 4G.

Dibina bagi anugerah reka bentuk Lumia Nokia, model Lumia Nokia 625 termasuk lima jenis warna terang ditambah dengan Live Tile yang menyerlahkan peribadi yang dibawa oleh Windows Phone 8 .

Lumia Nokia 625 juga menyediakan banyak inovasi yang ditemui dalam Nokia Lumia 1020 sebelum ini.

Ini termasuk pelbagai aplikasi seperti kamera bersepadu Nokia Camera Smart, menawarkan ciri-ciri berguna seperti mengeluarkan objek yang tidak diingini daripada gambar dan Nokia Cinemagraph yang mengubah gambar menjadi kenangan indah dengan menambah pergerakan.

" Dengan skrin telefon pintar terbesar kami setakat ini, Lumia Nokia 625 adalah contoh terbaik bagaimana Nokia menyampaikan inovasi kepada telefon pintar setanding dengan harganya pengalaman di setiap titik harga," kata Naib Presiden Eksekutif Nokia Smart Devices, Jo Harlow.

Dijana versi terbaru Windows Phone 8 termasuk Nokia Lumia Amber yang dikemaskini, Lumia Nokia 625 menawarkan pengalaman mewah dan mudah untuk telefon pintar pada harga yang kompetitif.

Live Tile kini berada di skrin utama dan People Hub menjadikannya mudah untuk terus berhubung dengan rakan-rakan dan keluarga.

Telefon Windows 8 juga termasuk Xbox Live , Microsoft Office, dan 7GB penyimpanan SkyDrive dalam talian untuk membuat hidup lebih mudah.

Dengan akses kepada lebih 165,000 aplikasi termasuk YouTube, Temple Run dan WhatsApp, Lumia Nokia 625 menawarkan keseronokan mudah alih yang lebih cepat, serta lebih selamat melayari dengan Internet Explorer 10 - menjadikan ia sesuai untuk menonton video, permainan dan kandungan lain.

Lumia Nokia 625 juga menawarkan kad sokongan memori SD yang membolehkan penyimpanan tambahan sehingga 64GB.

Nokia Music menyediakan aliran yang tidak terhad campuran bebas iklan tanpa pendaftaran atau langganan, ditambah dengan keupayaan untuk memuat turun campuran dengan Nokia Lumia 625.

Nokia juga telah bekerjasama dengan Coloud untuk mewujudkan headphone ™ BOOM yang menggabungkan kehebatan audio dengan nilai yang baik dan mikrofon bersepadu dan butang untuk panggilan suara dan kawalan muzik.

Dengan skrin besar dan sambungan super cepat, Lumia Nokia 625 menawarkan peta terkemuka dan pengalaman lokasi dari HERE, menyediakan peta percuma, navigasi turn-by-turn dan panduan pengangkutan awam.

Lumia Nokia 625 boleh didapati dalam pelbagai warna termasuk oren, kuning, hijau muda, putih dan hitam.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan